krysning :D

Wiiiiiiiiiiii idag  jag ja min familj min moster hennes man och deras kompis och hans fru tror jag xD
vi ska på krysning  till Åbo :D
glad :D
haha men iaf så åker den halv åtta så vi ska väl va åka då vi 6 tiden :)
ska bli kul :D
tror jag ska dela med mamma och ronja med pappa :)
hehe finns bara två sängar i en hytt :)
eeh jag ska sitta hemma nu och kolla på gästerna men haha nej skoja men jag hitar på nått bloggar inte så mkt  när min moster är här ;)
men ett inlägg blir det iaf åer dag men mer får ni oxå om jag har tid :)
eeh jag längtar tills vi åker va länge sen jag åkte båt.
men när aurora kommer hem så ska jag åka på krysning med henne oxå xD
vi blir åtta stycken som ska åka :)
nu sitter mamma kompisens fru och min moster och snackar.
min pappa och moster man spela backamen.
nu ska jag smaska i mej fruk ses sen :D
ronja ska ju ta med sin data tror jag så jag ska tvinga henne ge mej deb så ja kan blogga xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

kej,men fixa header till blogg;)

2009-07-17 @ 22:03:42
Postat av: anna

Hejhej niusha!

gå in på min bloggg 6 anmäl dig till min veckans blogg! du kan kanske vinna;) du får fler besökare. OBs fett kuul att åka på kryssning;)

2009-07-18 @ 00:27:49
URL: http://peaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0