ops.

haha jah har glömt berätta att vi har åkt till min mammas kompis kompis landställe skit roligt.
haha men iaf så badade vi åt ute på alltanen.
och jah spela.
dom har fett många sov rum :OO
haha men iaf så ska jag hämta frut har inte ätit det på typ hundra år menmen.jah jag har tänkt göra dagens fråga sa seom jag orkar idag men ni får lova att fråga annars så kommer jag få damp.ööh ja vet inte vad jag ska skriva men ska uppdatera mkt haha jag har sakt det många gnr jag vet men denna gång är det sant :)
ses sen gullisar :)

Kommentarer
Postat av: Aurora <33

hej! <3

hoppas du hade skoj :D.

idag har jag dushcat med isakallt vatten brr :/.

jag ska aldrig gora om det!!!

jag saknar dej fett mycket!!<33

maste fira nar jag kommemrhem med godis" 8D

du e so jeffla gullig po dina bilder ! <333

2009-07-22 @ 02:17:04
URL: http://klibbigklubba.blogg.se/
Postat av: niusha

hah okej brr xD

men hoppas du har de skoj kom hem nu :(

2009-07-22 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0