outfit !

yes sir, har bytt om till kvälls kläder nu kläder :
1.linne har ävrt av mammas kopis dotter (snoppy linne med en rosettpå den är grön)
2.vanliga trosor.
täke på fötterna :)
jag är inne på gsm och mejlar med vännerna ööhh ja.
min älskling ligger på ronjas säng jag får inte ta honom men hon tar honom av mej jävla ** ronja :@
hah iaf så älskar jah dej signe och aranxa och min lilla ****** får inte säga namn men hon heter _GulleGrisen_  på gsm :)
öhh jag råka på nån knapp opus.
hah för er som inte vet elr läst innan så är www.Gosupermodel.se gsm :)
ses sen om du är blir medlem komentera namn <3
ses sen mina änglar  <3

Kommentarer
Postat av: aurora

<3

gullig du e po bilderna!

2009-07-25 @ 04:19:46
URL: http://klibbigklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0