haha han inte blogga sry :)

men ni älsklar ju mej ändå.
men iaf så har jag jag vart i hc med mamma och syrran.vi åt donken och köpte4 några krämer på apoteket för 265 i think.menmen ska börja blogga igen.men då får ni faktiskt läsa annars så är det onödigt att skriva.har kollat på lite grejer på svt.se haha lite boring men jag köpte godis och en yogi drika som är SKIT god helt seriöst och har du mysst i några timmar.sen har jag hjälp min syrra och skickat nägra grejer till henne för hon har använt min msn till nån hemsida typ videofy menmen man får ju va lite snäll ibland IBLAND.joo då jag pallar inte skriva om vad som hänt innan jag började bloga igen.men ni får komentera om vad ni tkr jag ska blogga om.men vi hörs så länge puss :)


den där dricker jag nu :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga om bajs ja tycker om bajs

2009-10-29 @ 18:12:56
Postat av: Anonym

blogga om itt liv:D

2009-10-29 @ 18:13:20
Postat av: Anonym

har du rökt någon gång? tagit något bloss eller något?det är faktisk normalt

2009-10-29 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0